sobota, 30 marca 2013

Od Sierry CD historii Kate

Szliśmy do mojej jaskini, nie wiem czy to dobry pomysł abym ich ukrywała.
W końcu widziałam dziadka Moustera, niby jako szczeniak, był słodziutki i milutki, ale potem stał się prawdziwym demonem.
Naraku może taki nie jest, ale Mouster przesadził.
-Kate ja...
-Jeżeli nie chcesz, abyśmy zo...
-Jasne że chcę - przerwałam jej - ale ja... Boję się o pozostałe szczeniaki.
-Nie martw się, ten tępaczek da sobie radę - zaśmiała sie Kate - w końcu jest moim partnerem, i wiem o nim dużo.
-Mamo...
-Tak synku?
-Czy tato naprawdę tak o mnie mysli?
-Naraku, to że twoje imię oznacza piekło, to nie znaczy że jesteś piekłem - powiedziałam - jesteś wspaniałym szczeniakiem.
-Naprawdę?
-Tak, wiesz... W twoim wieku też miałam trudno...
-Trudno? Dlaczego?
-Kate, mogę porozmawiać z twoim synkiem?
-Jasne...
-Może powinnaś porozmawiać z Mousterem...? On naprawdę nie pomyślał, powinnaś mu to uświadomić.
-Masz rację, ja pójdę w razie cze...
-Nie martw się.
Gdy Kate już poszła, zwróciłam się do szczeniaka.
-Wiesz... Gdy byłam mała, zapuściłam się głębiej w las, tam spotkałam Nayrę...
-Kto to jest Nayra?
-Moja wspaniała towarzyszka...
-Opowiadaj dalej.
-Zgubiłam się, wtedy natrafiłam na pewnego wilka, z min był twój tata...
-Mój tato?
-Tak, ten starszy wilk przygarnął mnie... - opowiedziałam jemu moja historię - i znów trafiłam tutaj... Tak samo trafił tu ten stary wilk i twój tato...
-Wow...
-Nawet jeżeli Ci coś nie wychodzi, zapomnij o tym i idź dalej... Właśnie tym sie trzymałam... A teraz powinniśmy wracać, prawda?
-Tak.
Wróciliśmy, zobaczyłam Kate i Moustera.


Kate?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz