piątek, 29 marca 2013

Od Kate CD historii Maustera

Pobiegłam za Naraku.
Kochanie! Cz-czekaj-zaczynałam płakać
Ja nie chcę być demonem!-płakał
I nie będziesz!-przytuliłam syna
Nie pozwolę Naraku to imię, ja...Ty.....-jąkałam
Mamo... Ja nie chcę!-płakał
Twój ojciec zwariował Ty nie będziesz żadnym demonem!-tuliłam go
A jeśli?-zapytał
Gdybyś nawet był ZAWSZE będziesz moim synkiem.-powiedziałam
Boję się ten...Pan on przekazywał mi myślami wiadomości-przyznał
Jakie?-zapytałam
On mówił że nie ucieknę przed przeznaczeniem.-powiedział
Choć kochanie.-powiedziałam
Ale ja nie chcę iść do Taty!-zaparł się
Nie idziesz.-
Ale....A z resztą.
I poszliśmy.
Weszłam do jaskini
Katy, on-zaczął Mauster
Przestań!-przerwałam mu
Podszedł do mnie i mnie przytulił, odepchnęłam Go.
Zostaw mnie!-warknęłam Do Maustera
Wzięłam koc z liści.
Naraku.-powiedziałam wilczek wskoczył mi na plecy
Pilnuj dzieci.-kazałam Masterowi
Gdzie ty idziesz?!- zapytał
Nie interesuj się!- warknęłam'
Ja nie jestem DEMONEM!-krzyknął Naraku
Nie jesteś prędzej on jest.-powiedziałam na tyle głośno aby Mauster to przemyślał
I poszłam z synem w las.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz