sobota, 30 marca 2013

Od Kate Cd historii Sierry

Stałam obrażona.
Kate?-zapytał a ja nic
Hyh.-podniosłam głowę
Katy?-zaczął a ja znów tylko
Hyh.-
Dzięki Sierra, Naraku idziemy-kazałam
Szczenię podeszło do Maustera.
Mimo że mnie kochasz nie ufam ci ponieważ wyzwałeś mnie od kogoś kim z pewnością nie jestem, a w dodatku do podkreślenia dałeś mi na imię Piekło.-mój syn wyrażał się tak.... No tak ,,poważnie"
Mogrim!-krzyknęłam
Po 2 minutach Kosmok wylądował przed nami
Naraku z Mogrimem zapoznam Cię później teraz wskakuj.-powiedziałam
Szczeniak wdrapał się na mojego towarzysza ja zrobiłam to samo.
Kate gdzie lecisz?!-krzyknął z oburzeniem
Gdzieś a Ty do szczeniąt już!-rozkazałam
Mogrim na planetę...-
X wiem-przerwał mi
Rokzal Juzz!-krzyknął i potworzyła się ,,Tuba" ponad czasowa wskoczył i tak przenieśliśmy się na planetę X.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz