piątek, 29 marca 2013

Od Moustera CD historii Kate


-O co chodzi? - spytała.
-Naraku...
-Coś się stało z nim?
-Tak, wiesz... Wtedy na planecie X, pamiętasz jak zmienił sie w lodowego wilka?
-Tak, pamiętam, a co?
-Gdy pierwszy raz go zobaczyłem, gdy sie urodził... Był inny...
-On nie jest inny! Jest taki jak wszyscy!
-Kate, nie widzisz tego?! On nie jest taki jak inne wilki, On jest...
-Wyjątkowy, i żaden inny!
-Kate!
-Nasz syn nie jest inny!
-On... Może być.... Sama wiesz...
-NIE! To dlatego go tak nazwałeś?!
-Nie tylko!
-Mouster... Nasz syn nie będzie demonem...
-Przykro mi...
-Dlaczego?! dlaczego On?!
-Mój ojciec był demonem, mój dziadek i ...
-Ale nie Naraku!
-Nie widziałaś?! A po za tym, ten twój dziadek może wrócić!
Nagle zobaczyłem Naraku, stał za drzewem.
-Wiedziałem... !- krzyknął zapłakany - nie powiedziałeś mi tego!
-Naraku... Ja...
-Ja z nim porozmawiam... - Kate poszła za Naraku a ja stałem przy jesiennej skale.
-SZLAG! - krzyknąłem.

Kate?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz