piątek, 29 marca 2013

Od Dragona histori Moustera.

-Zabij mnie Zabij mnie!
Krzyczał dziadek Kate.
-To nie wszystko.
Powiedzialem uśmiechając się.
-Dejas Kentrol!
Krzyknąłem i teleportowałem się koło tego wilka i powiedziałem.
-Co powiesz na to?
Powiedziałem i go uderzyłem i on poleciał w góre.
-Ajć....
Powiedział z bólem a ja na to.
-Dejas Kentrol!
Teleportowałem się koło niego.
-A teraz bolesna część!
Rzuciłem nim skoczyłem i zacząłem bić bardzo szybko i mocno i lecieliśmy w górę.
-Farafort!
I strzeliłem piorunami w niego a on spadł w ziemie aż była dziura.
-Hmmm za łatwe to jest jak walka z Nazo...
Powiedziałem i zaziałem ziemią i ziemia zakryła dziurę i wilka.
-Hę? Masz dość to patrz! Strzała boskiego wilka!
Leciałem szybko i zamieniłem się w strzałę i uderzyłem w dziurę i z niej wyskoczyłem.


Mouster dokończ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz