wtorek, 26 marca 2013

Od Kate CD historii Maustera


Ej, nie bądź smutny może pójdziemy....-zaczęłam
Na kolację?-dokończył
Pewnie!-powiedziałam
I poszliśmy....------------------------------
---------------------------
Mauster był wspaniały, upolował mi jelenia, zaprosił nad rzekę, później poszliśmy nad wodospad pokąpać się.
Później ucięliśmy sobie krótką drzemkę, kiedy się obudziłam było jeszcze ciemno Mauster leżał obok.
Liznęłam go w nos, otworzył oko
Nie, śpisz już?-zapytał sennym głosem
Nie...Wiesz pospaceruje po okolicy ale Ty śpij.-pokiwałam głową
Ale gdyby coś się stało masz mnie wołać.-nakazał troskliwym tonem
Wiem....To ja spaceruję...-powiedziałam i poszłam w las-------
------
Kiedy wróciłam z nocnej wyprawy Mauster leżał na boku. Położyłam się koło niego...I zasnęłam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz