wtorek, 26 marca 2013

Od Kate CD historii Sierry

Ugryzła mnie w ''prawe ucho''

Jak mnie jeszcze raz u gryziesz to ja Cię ugryzę ale w lewe ucho!-żartowałam
Hihi..-zachichotała
Mam.... Nowego ,,kolegę"-mrugnęłam do niej
U..... Kto to?-zapytała
Znasz go baaaardzo dobrze!-podpowiedziałam
Em......- spojrzała na mnie porozumiewawczo, kiwnęłam głową
MAUSTER!!!-krzyknęła
A kto?-uśmiechnęłam się
O raju! Ale fajnie!-podniecała się
On jest taki.... Romantyczny...Czuje że to ten jedyny!-powiedziałam
Jak go poznasz to zobaczysz jaki jest kochany!-powiedziała
Już go znam byliśmy razem w chmurach i i i całowaliśmy SIĘ!-padłam na ziemie
Musimy go znaleźć!-powiedziała
To chyba nie będzie trudne.....-powiedziałam
KATE!-usłyszałyśmy głos
Mauster stanął obok nas....
Kate.... Tęskniłem-powiedział
Ja też...-podeszłam do niego. Przytuliliśmy się....

<Mauster?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz