wtorek, 26 marca 2013

Od Kate CD historii Moustera.

Liznął mnie! Nie wiedziałam co powiedzieć...Ale w końcu ja go liznęłam.

Hem.......-zamruczał
Jesteś super...-powiedziałam i przytuliłam się do niego..
Przysunął się do mnie jeszcze bliżej po czym powiedział:
Ty też...-powiedział
Jak.....A zresztą nie ważne..-powiedziałam
Co?-powiedział jak by wyrwany z transu
Nic, nic.-powiedziałam
Masz ochotę... Polatać?-zapytał
Jasne!-krzyknęłam
Właź-obrócił się do mnie grzbietem a ja mu na niego wskoczyłam.
Po chwili byliśmy wysoko, ponad chmurami!
Tu.....Jest cudownie!-krzyczałam
Prawda?-zapytał
Tak!-powiedziałam
Ooł zbiera się na burzę....-powiedział
Dobrze...Czy możesz mnie ''odstawić" pod jaskinie Sierry? Muszę ją przeprosić....-poprosiłam
Pewnie!-krzyknął i po chwili stałam pod jaskinią Sierry.
Dziękuje!-krzyknęłam
Do zobaczenia!-krzyknął i odleciał
Powoli zaczęłam wchodzić do jaskini Sierry.
Sierra?-zapytałam
KATE!?-usłyszałam chwilę później ujrzałam mają przyjaciółkę
Przepraszam..-szepnęłam i wtuliłam się do niej

<Sierra??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz