środa, 27 marca 2013

Od Demona CD Dragona


-Ta... - powiedziałem zlatując na Ziemię - nikt Cie nie pokona.
-Nie wierzysz?!
-Jezu... Nie chce mi się walczyć.
-Boisz się.
-Nie boje!
-Hha! Boisz się!
-Ejejej! Lepiej idź porozmawiać ze Sierrą, słyszałem że ostatnio mało rozmawiacie.
-Hmm...
-Ja lece, niepokonany Bajeczny Wilku Dragonie!
-Masz jakiś problem?
-Nieeee, a co?
-Ash... Dobra, idę. Cześć.
-Cześć.
Postanowiłem porozmawiać z Lily.
Zobaczyłam ja przy wodospadzie, podchodziłem powoli.
-Cześć. - powiedziałem, a Ona się wzdrygnęła.
-O, Demon... Witaj.
-Wiesz... Może nie jestem najlepszy w romantycznych randkach, ale czy... Poszłabyś ze mną...Nad.... Magiczne jezioro?


Magiczne jezioro:
http://kwajk.pl/static/post/0e/03/org_0e03afc49f5d2cb0e73a1ee698225f4ei.jpg

Lily?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz