wtorek, 26 marca 2013

Od Moustera CD historii Kate

Przytuliłem się do Kate,
Zobaczyłem Sierrę, patrzyła się na mnie ze zdziwieniem.
-C-Co?
-Nic... Nie wiedziałam że Ty...
-Potrafię się zakochać! Mogę?! Prawda?! Nie możesz mi zabraniać!
-Ale ja Ci nic nie zabraniam! Powiedziałam coś?!
-Sierra...
-Ahhh, Kate, potem pogadamy, ok? - uśmiechneła się do Kate i odeszła.
-Sierra? - powiedziała Kate.
-Nic, zostawię was samych...
-Co jej? - spytała
-Ja... Nie wiem.
-Idź z nią porozmawiać.
-Nie, Ona się uspokoi, czasami tak ma.
-A Ty skąd wiesz? Myślałam że...
-Znamy się od szczeniaka... - przypomniały mi się czasy kiedy byliśmy jeszcze szczeniakami, uśmiechnąłem się.
-Z czego się tak cieszysz?
-Z niczego...
-Fajnie...
-Kate?
-Tak?
-Będziesz moją partnerką?


Kate?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz