czwartek, 28 marca 2013

Od Kate CD Historii Maustera

Ale ty pierwsza-powiedział
Dobrze.... To ty skarbie-wskazałam na różową dziewczynkę- Będziesz Pinki.
Teraz Ty-powiedziałam do Maustera
To ten samczyk będzie Naraku!-powiedział wskazując na czarnego wilczka
Dobrze... A ty będziesz Ronny.-powiedziałam i pogłaskałam czerwono-czarnego wilczka
Aha. Ty jesteś Inukami- spojrzał na skrzydlatą różową wilczycę
To Ty jesteś Nathan-przeczesałam tęczowe włoski samczyka
Dobra. Ty mała jesteś Nadeshiko- ochrzcił czarną wilczyce
Mamy 6 wspaniałych pociech!-przytuliłam 6 szczeniąt
Nie są głodne?-zapytał Mauster
Karmiłam je 15minut temu! Aż tak szybko nie zgłodniały.-zapewniłam
To dobrze. Są cudowne!-zachwycał się dziećmi
Tak potrzymaj je!-poprosiłam
Dobrze....-ostrożnie zagarnął w skrzydła szóstkę dzieci.
Mauster odłożył dzieci na posłanie, ziewały jeden po drugim.
Czas spać nie sądzisz?-zapytałam
Chyba tak-przyznał
Ułożyliśmy się tak aby i nam i dzieciom było wygodnie. Chwilę rozmawialiśmy i głaskaliśmy dzieci aż w końcu.....Cała rodzina zasnęła...

<Mauster proszę o CD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz