środa, 27 marca 2013

Od Eve - CD historii Nero


Nero wyszedł na zewnątrz, a ja zostałam z Wierą w jaskini.
- Eve, boli! – zawołała wilczyca
- Spokojnie – szepnęłam – Już nie długo
Wszystko poszło dosyć sprawnie. Już po pół godziny na świat przyszły 4 śliczne szczeniaki. Były zdrowe i słodkie. Jedynym problemem było to, że Wiera ciężko zniosła poród. Wyczerpana leżała na swoim posłaniu.
Powierzylam maluchy ich tacie, a potem zajęłam się wilczycą.
- Musisz się przespać – powiedziałam do Wiery
- Nie mogę…za bardzo boli… - mówiła urywanym szeptem
- Już dobrze, pomogę ci – uspokoiłam ją
Położyłam łapy na jej brzuchu i użyłam swoich mocy. Już po chwili Wiera nie była taka blada, a po minucie powieki jej opadły i zasnęła.
Upewniłam się, że już wszystko z nią w porządku, a potem wyszłam z jaskini. Na dworze czekał na mnie Nero i maluchy.

(Nero dokończ!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz