czwartek, 28 marca 2013

Od Sierry CD historii Kate




Szłyśmy do Eve, ale nagle uświadomiłam sobie, że Dragon może chciał odejść.
-K-Kate?
-Co?
-A gdzie Dragon dokładnie wszedł w ten portal?
-Chcesz za nim iść?
Popatrzyłam na nią porozumiewawczo.
-Ale musisz mieć kryształ.
-Masz jakiś?
-Mam, proszę. Czy... Mogę iść z Tobą?
-Oszalałaś?! Przecież Ty...
-A... No tak.
-Do zobaczenia.
-Sierra.
-Co?
-A wiesz gdzie On mógł się wybrać?
-Nie. Szlag!
-Masz szczęście że masz mnie.
-Huh?
-Krzyknął tak: "Dejas kentrol!"
-I co z tego?
-Spróbuj, może pójdź w tamto miejsce gdzie otworzył się portal.
-Czyli?
-Pod jesienna skałą.
-Dobra, dzieki.
Gdy byłam już pod jesienną skałą, prosiłam żeby otworzył się portal do Dragona.
-Dejas kentrol!
Nagle portal sie otworzył, wskoczyłam do niego. Gdy już byłam, uświadomiłam sobie że nie mam wiecej kryształów chaosu.
Wędrując po planecie, błagałam aby był tu Dragon.
Postanowiłam przespać, weszłam do jaskini, i usłyszałam dziwne odgłosy.
Podeszłam bliżej i ujrzałam ... Wampira.
Spojrzał na mnie, miał czerwone oczy, podbiegł szybko i zanurzył mi w karku kły.
Nagle zobaczyłam Dragona, niestety urwał mi sie film.


Dragon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz