piątek, 21 czerwca 2013

Od Maxa- CD historii Amy



-Pewnie, że Cię oprowadzę!- uśmiechnąłem się do wadery.
Amy była bardzo piękną waderą. Coś tak sądzę, że mi się spodobała, albo nawet, że się zakochałem. Może coś z tego będzie..?
Zaprowadziłem waderę to nad wodospad, to do lasu, nad jezioro, na łąkę. W końcu, po kilku godzinach, zakończyłem oprowadzać.
-Ładne bardzo te tereny.- przyznała obserwując pędzące chmury
-Racja.- uśmiechnąłem się.-Popływamy?
Okej, czemu nie.
Wskoczyliśmy do wodospadu. Przez kilkanaście minut zwyczajnie pływaliśmy, lecz nagle ochlapałem Amy wodą.
-Hej!- powiedziała zaskoczona, lecz po chwili się uśmiechnęła
Chlapnąłem ją jeszcze raz, ale tym razem mocniej. Ona ochlapała mnie. I tak zaczęło się wzajemne obchlapywanie.

<Amy? Dokończ proszę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz