wtorek, 18 czerwca 2013

Od Alexa cd Saphiry

- Może się gdzieś przejdziemy? – zapytała Saphira
- W porządku – uśmiechnąłem się – Chodźmy
Przez pewien czas spacerowaliśmy po lesie. Nie bardzo wiedziałem co mam powiedzieć, a Saphira wyglądała na bardzo zamyśloną. Milczelibyśmy tak jeszcze przez długi czas gdyby nie cichy szelest gałęzi w pobliżu.
- Co się dzieję? – zapytała Saphira
- Nie wiem – szepnąłem, podchodząc do krzewów – Ale zaraz się dowiemy
Szybkim ruchem odsunąłem gałęzie krzaków i naszym oczom ukazała się przerażona…
- Diana?! – wykrzyknąłem zaskoczony
- Ty ją znasz? – zapytała Saphira
- Oczywiście! – odpowiedziałem – To córka mojej ciotki alfy – wyjaśniłem po czym zwróciłem się do waderki – Co się stało, malutka?
- To…- Diana zawahała się bardzo przestraszona – To byli…ludzie! – wykrztusiła w końcu
- Co?! Jak to?! – zawołała Saphira


(Diana? Opowiedz co się stało)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz