środa, 26 czerwca 2013

Od Maxa CD Amy

Po zjedzeniu weszliśmy na most (widać go na zdjęciu w moim poprzednim opowiadaniu). Pocałowałem Amy, po czym oboje zaczęliśmy obserwować zachód słońca. Gdy już było ciemno, położyliśmy się na trawie i zaczęliśmy obserwować gwiazdy.
-Wiesz... Te wszystkie gwiazdy na niebie, choćby razem wzięte, nie są tak piękne jak Twoje oczy, które błyszczą jeszcze bardziej.- powiedziałem romantycznie
-Oj, Max...- zarumieniła się Amy
-To prawda.- uśmiechnąłem się
Przez kilkanaście minut leżeliśmy przytuleni do siebie.
-Amy...- zacząłem
-Tak?
-Mam pytanie... Mogę Ci je zadać?- zaśmiałem się
-Nie, nie możesz!- również zaśmiała się Amy- Nie no, żartuję. Pytaj.
-Może chciałabyś... Mieć ze mną szczeniaki?
-Co?- zdziwiła się moja partnerka
-Nie mówię, że w najbliższym czasie. Kiedyś. Za kilka miesięcy, lub za rok...

<Amy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz