niedziela, 16 czerwca 2013

Od Amy "Jak tu dotarłam"

Szukałam siostry od paru miesięcy. Podczas mojej wędrówki spotkałam białą wilczycę.
-Cześć, jestem Amy. Nie widziałaś może białej, skrzydlatej wilczycy o imieniu Kleo? To moja siostra i jej poszukuję.
-Ja jestem Lily. I widziałam twoją siostrę. Należy do mojej watahy.
-A czy ja też mogłabym dołączyć?
-Jak najbardziej. Chodź zaprowadzę cię do siostry.
Zaprowadziła mnie do Kleo.
-Kleo!
-Amy?! Co ty tu robisz?
-Dołączyłam do tej watahy.
-To wspaniale, ale muszę lecieć bo mam coś do załatwienia. Pa.
-Pa.
Szłam chwilę nie wiedząc gdzie, aż wpadłam na jakiegoś basiora.
-Oj, przepraszam.
-Nic się nie stało. Należysz do tej watahy?
-Tak. jestem Amy.
-A ja Max.
-Miło cię poznać.
-Czy mógłbyś oprowadzić mnie po terenach watahy?


<Max?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz