sobota, 25 maja 2013

Od Picallo CD>H Lily.

-A kto to?- zapytała mała wilczyca
-To jest Picallo nowy członek naszej watahy.-przedstawiła mnie Lily.
-Cześć-przywitałem się.
-Cześć!!-wykrzyczała
-Picallo to jest Diana moja córcia.-Lily przytuliła Dianę- A to jest Lussi
-Witaj.-dygnąłem. samica kiwnęła przyjaźnie głową.
-Em...Lily gdzie Twój partner?
-On...Jego właściciel...-powiedziała smutno.
-Wybacz ja nie chciałem Cię...
-Nie nic nie szkodzi.
Było mi żal Lily małe dziecko a ojca brak...smutne.
-Zapraszam Ciebie i Twoją córcię na spacer. Poznamy się lepiej.
-Mamo pójdziemy?!
Lily uśmiechnęła się
-Możemy iść ale grzecznie.
-Wiem!
-To chodźcie. Do widzenia Lussi.
-Do widzenia.
Szliśmy przez las. Mała Diana biegała ciekawsko od drzewa do drzewa.
-Może opowiesz mi coś o sobie?-zapytała Lily
-No dobra...- i zacząłem opowieść
Kiedy skończyłem Diana szła pomiędzy Lily a mną.
-To może Ty coś mi o sobie opowiedz? Co lubisz, czego nie? Jak się wychowałaś?

<Lily?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz