piątek, 31 maja 2013

Od Claire CD Lautosa

Siedziałam w swojej jaskini kiedy wpadła do niej Kate, wołając:
- Claire! Claire! Chodź ze mną na polowanie!
- W porządku – uśmiechnęłam się - Chodźmy
Razem wyszłyśmy z jaskini i ruszyłyśmy w las. Przez pewien czas nie widziałyśmy żadnych zwierząt. Nagle jednak Kate trąciła mnie łapą i szepnęła:
- Popatrz tam!
Posłusznie spojrzałam we wskazanym kierunku i zobaczyłam śliczną sarnę. Aż szkoda mi było ją zabijać…. Musiałam jednak coś jeść więc kiedy zwierzę stanęło i zaczęło skubać trawę skorzystałam z okazji i zaatakowałam.
Niestety nie udało mi się dopaść sarny bo kiedy skoczyłam niespodziewanie dostałam czymś w łapę. Upadłam bezwładnie na trawę, a spłoszona sarna uciekła…
- Claire! – jak przez mgłę usłyszałam krzyki Kate i….Lautosa? Jak on się tu znalazł?
- Nic mi nie będzie – powiedziałam słabo i spróbowałam wstać
- Claire! Przecież ty masz łapę przebitą zatrutą strzałą! – panikowała Kate
- Spokojnie – szepnęłam, a kiedy nie pomogło spojrzałam na partnera – Lau proszę zaprowadź mnie do mojej mamy, a potem uspokój siostrę dobrze?

(Lautos?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz