niedziela, 26 maja 2013

Od Bliss C.D. Lily

- Będę wdzięczna - pochyliłam pysk w wyrazie szacunku.
- Zatem witaj w Watasze Wolnego serca, Bliss.
- Dziękuję. Czy znajdzie się się stanowisko dla mnie?
- Pomyślmy - wadera zamyśliła się - Jaka jesteś?
- Nieufna. Tajemnicza. Bezlitosna.
- A co z ulubioną porą dnia? - dopytywała Lily.
- Zdecydowanie noc. Moja historia, cóż.. Powiedzmy, ze moim żywiołem jest ciemność. Jestem demonicznym wilkiem, który powrócił z krainy śmierci.
- Czy jesteś czujna?
- Nic mi nie umknie - odparłam pewnie.
- Strażnik nocny - rzekła stanowczo Alpha.
- Świetnie. Zegnaj, Lily.
- Niech noc Ci sprzyja, Bliss.
Wycofałam się z jaskini wadery i ruszyłam przed siebie. Nie tak dawno dotarłam do tego miejsca, a już znalazłam dom, watahę, stanowisko.. 'Przydałoby się teraz jakieś miejsce do spania' - pomyślałam i ruszyłam na obchód. Wkrótce przed moim oczami ukazała się idealnie zamaskowana jaskinia nad małym strumieniem. Weszłam do środka zaczęłam węszyć - zdecydowanie nie należała do innego wilka.
- Witaj w domu, Bliss - szepnęłam sama do siebie, położyłam się i zasnęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz