niedziela, 26 maja 2013

Od Ayn " Jak tu dotarłam "

Gdy miałam rok, postanowiłam wyruszyć w świat.
Nie wiedziałam, że gdy zechce odwiedzić rodzine po tak długiej podróży, nic nie zastanę...
Nie wiem nawet, czy żyją.
Od tej pory, podróżowałam sama, pewnego dnia gdy polowałam, natknęłam sie na wilczycę.
-Hej! To moje! Grrrr! - warczalam
-Spokojnie... - mówiła przyjaznym tonem wilczyca, była sliczna, jak bogini... - Skąd jesteś? - mówiła dalej spokojnym głosem.
-Znikąd... Nie mam domu.
-A jak masz na imię?
-Ayn, a... Ty?
-Sierra.
-Domyslam się, że jesteś tutaj Alfą?
Wilczyca się zaśmiała.
-Powiedziałam cos nie tak?
-Nie... Widzę że chcesz dołaczyc?
-Yhy...
-Musimy spytać się Lily, ja nie jestem tu Alfą.
-D-dobrze...
***************************************************
Tak właśnie dotarłam tutaj, dołączyłam do tej wspaniałej watahy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz