wtorek, 26 lutego 2013

Od Sasuke "Ciekawe spotkanie"


Gdy zbliżał się wieczór, nie miałem co ze sobą zrobić więc postanowiłem iść na spacer. Wolałem włóczyć się bez celu, niż myśleć o nie wiadomo czym.
Ruszyłem w stronę strumienia, gdzie ujrzałem jedną z wilczyc naszej watahy, która ćwiczyła właśnie magię wody. Położyłem się pod pobliskim drzewem tak, żeby mnie nie zauważyła i dalej obserwowałem jej poczynania.
Trzeba było przyznać, że woda była wraz z nią jednością, władała nią perfekcyjnie.
Po pewnym czasie wilczyca mnie zauważyła.
-A ty kto?- zapytała.
-Sasuke. Świetnie władasz wodą. Jak masz na imię?
-Nessi. Wcześniej cię nie widziałam.- zauważyła.
-Tak jakoś wyszło... trzymam się bardziej na uboczu...- przyznałem.
-Dlaczego?
-Sam nie wiem...- mruknąłem.
-Coś ci to dziś nie wyszło.- powiedziała z uśmiechem.- Ale przyznam, że nie wiem kiedy przyszedłeś.
Mimowolnie uśmiechnąłem się delikatnie.
-To może przejdziemy się, skoro mnie zauważyłaś?- zapytałem.


(Nessi dokończysz?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz