sobota, 16 lutego 2013

Od Eve- ,,Spotkanie"

Kiedy już zaspokoiłam pragnienie poszłam do jaskini, którą pokazała mi Luna. Chciałam odpocząć i przemyśleć to co się stało. Bardzo się cieszyłam, że wreszcie znalazłam swój kąt i zostałam przyjęta do watahy. Jak na razie wydawało mi się, że wszystkie wilczyce mnie zaakceptowały i muszę przyznać, że ja też je polubiłam.
Tak rozmyślając, nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam.
Obudziłam się dopiero kiedy usłyszałam, że ktoś wszedł do jaskini. Kiedy się wstałam i spojrzałam w kierunku wejścia zobaczyłam dużego czarno-białego basiora.
- Witaj – powiedział – Przepraszam, że cię obudziłem. Nie wiedziałem, że ktoś tu jest
- Miło mi cię poznać – uśmiechnęłam się – A co do pobudki jaką mi zafundowałeś to się nie przejmuj. Już i tak za długo spałam. Jestem Eve, a ty?
<Biały Kieł, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz