sobota, 23 lutego 2013

Od Eve





Leżałam spokojnie w jaskini kiedy nagle do środka wbiegła jakaś wilczyca.
- Eve! Eve! Musisz iść szybko nad rzekę! – zawołała
- Dobrze, ale o co chodzi? – zapytałam – I kim ty jesteś? Wcześniej cię tu nie widziałam
- Jestem Glimmer i jestem nowa w watasze – wyjaśniła szybko – Ale teraz to nie ważne bo Klara cię woła
- Klara? Ale po co?
- Nie wiem, ale czeka na ciebie nad rzeką razem z alfą i Kłem. Więc chodź ze mną szybko – zakończyła i wybiegła z jaskini
Ja powoli wstałam i zaczęłam podążać za nią. Kiedy byłyśmy prawie na miejscu Glimmer oświadczyła.
- Dalej idź sama. Ja muszę jeszcze biec na polowanie
- W porządku – powiedziałam, a wilczyca odbiegła
Ruszyłam w stronę rzeki, ale zanim doszłam do jej brzegów poczułam, że to już „czas”.
„Jeszcze nie, jeszcze nie” powtarzałam w myślach i zaciskając zęby starałam się dotrzeć do miejsca w którym czekała moja nowa rodzina. Nie za bardzo mi to jednak wychodziło bo bóle były coraz silniejsze i ledwo mogłam ustać na nogach. W końcu jednak usłyszałam znajomy krzyk:
- Eve! Kochanie mamy ważne informacje..! – wołał Kieł, podbiegając do mnie, ale urwał, widząc w jakim jestem stanie – To już?! – W odpowiedzi pokiwałam głową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz