niedziela, 28 lipca 2013

Od Time CD Histori Pink

To było trochę krępujące uczucie patrzeć jak wszyscy moi znajomi patrzą się na mnie i na Pink z dziwnym spojrzeniem. Przestałem się , więc śmiać i powiedziałem spokojnym głosem :
- Wiesz co ? Chyba już pójdę , ale może spotkamy się jutro ?
- Wiesz to bardzo dobry pomysł - powiedziała Pink , a ja w tym czasie poszedłem tłumaczyć kolegą co to było , lecz ciągle myślałem o takiej jednej wilczycy , którą zauważyłem kiedyś gdy zbliżałem się do granic watahy. Wiedziałem , że ja i Pink możemy być tylko przyjaciółmi ...
***
W końcu nastał ranek. Gdy otworzyłem oczy zauważyłem Pink , która cichutko się śmiała:
- No już myślałam , że się nie obudzisz! Popatrz jaki ładny dzień , a ty jeszcze spałeś!
- Naprawdę. Dzień był ładny ... W okół było słonecznie i ciepło, więc zapytałem :
- Co będziemy dzisiaj robić , Pink ?

< Dokończysz ? Sory , że tak długo ...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz