wtorek, 16 lipca 2013

Od Claire cd Lautosa

Podczas posiłku cały czas się denerwowałam, ale Lau chyba tego nie zauważył. Nie tylko on chciał mi coś powiedzieć bo ja też miałam przed nim tajemnicę, którą chciałam mu wyjawić, ale bałam się jak zareaguje. No bo co on chciał mi powiedzieć? Może chciał mnie zostawić?! A ja…byłam z nim w ciąży!
Kiedy więc usłyszałam jego pytanie myślałam, że coś sobie wyobraziłam i musiałam poprosić:
- Słucham….? Mógłbyś powtórzyć….?
- Ehhh… - Lau westchnął ciężko – Chciałbym mieć z tobą szczeniaki Claire – wydusił w końcu
Rozpromieniłam się. A więc jednak się nie przesłyszałam. Lau nie chciał mnie zostawić! Chciał mieć ze mną szczeniaki!
- To wspaniale! – zawołałam, przytulając się do niego mocno – Lau, jestem w ciąży!
- Jak to..? Na-naprawdę?? – zdumiał się basior
- Oczywiście! – zapewniłam, a potem spoważniałam i szepnęłam – Już wczoraj miałam ci o tym powiedzieć, ale…
- Ale co?
- Bałam się jak zareagujesz i że… że mnie zostawisz…..- wyznałam

(Lau?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz