sobota, 6 lipca 2013

Od Demona CD.H Lily




-Ale tu przyjemnie - powiedziała Lily kladąc się przy wodospadzie.
-Tak, dobrze się tu myśli...
-Hmm.
-Pamiętasz, tu była nasza pierwsza randka - przypomniałem partnerce, az sam się zdziwiłem, to było tak dawno temu.
Leżeliśmy tak przez cały dzień, rozmawialiśmy o wszystkim.
Nadeszła chwila ciszy, patrzyliśmy się na spływającą wodę.
Rzuciłem na nią różę, płynęła szybko.
-Hmm, płynie tak szybko jak życie - powiedziała Lily.
-Tak. - szepnąłem.
Znów zapadła cisza.
-Trzeba już wracać - przyznałem z niesmakiem.
-Rzeczywiście, jest już bardzo późno.
Po półgodzinnej wędrówce do jaskini byliśmy już na miejscu.
Lily spojrzała jeszcze na wilki, po czym położyła się w najciemniejszym zakątku jaskini.
-Jeszcze niedawno była to skromna wataha - powiedziałem kładąc się obok niej.
-Tak - przyznała ziewając.
Jeszcze chwile porozmawialiśmy i zasnęliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz