piątek, 19 lipca 2013

Od Kate

Piłam wodę ze strumyka. Dzień jak co dzień to samo...Westchnęłam i poszłam do lasu.
*Ciekawe gdzie jest Mauster...*
Skręciłam w wydeptaną przez wilki dróżkę, która prowadziła do wodospadu. Kiedy już tam dotarłam ułożyłam się na brzegu i obserwowałam pływające tam wilki. Widziałam Glimmer, Amelonię, Dylana, O nawet Dragona! I..I Demona. Dziwiło mnie zachowanie Sierry na jego widok; Albo uciekała na chmurki albo zakrywała głowę skrzydłami. Dragon uciekł na planetę X z powodu właśnie Demona...Dziwne. Trzeba spenetrować tę sprawę.
*Kate wkracza do akcji. Tylko czemu ja nic nie wiem...* Wstałam i ruszyłam w stronę Dragona, leżał na skale przy wodospadzie. Zauważył mnie i się uśmiechnął. Usiadłam naprzeciw Niego.
-Cześć. Mam sprawę.
-Em, jaką?-zapytał
Odchrząknęłam
-Zauważyłam iż Ty i Sierra na widok...Demona zachowujecie się dość, no dość dziwnie...Nurtuje mnie to. O Co chodzi?

<Dragon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz