niedziela, 21 lipca 2013

Od Kate Cd.H Dragona.

To co usłyszałam zaskoczyło mnie. Lewe oko zaczęło mi "latać", nieszczęsne prawe ucho oklapło, merdałam ogonem.
-Kate wszystko w porządku?-zapytał Dragon i pomachał mi łapą przed oczami.
-Nie. Nie będzie mi ten Alfa przyjaciół obrażał.-mruknęłam i obróciłam się na pięcie. Usłyszałam westchnienie Dragona. Odeszłam zdenerwowana. Co Demon sobie myśli?! Dragon mieści w sobie Legendę, a ten Mu wyskakuje z tym iż MÓJ przyjaciel i partner Sierry nie jest wystarczająco silny!!! Ciekawe czy sam by pokonał tyle wilków co Dragon!? Czy Demona wybrano by na Legendę?!
*Ooo, niech no ja Go tylko dorwę!!!*
Udałam się do jaskini Sierry, zwykle zielone elementy mojego futra zrobiły się czerwone. Sierra leżała na posłaniu z głową skierowaną w moją stronę. Zobaczyła mnie czerwoną z latającym okiem, jednym uchem klapniętym i merdającym ogonem. Szybko do mnie podeszła.

<Sierra, reakcja?.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz