wtorek, 23 kwietnia 2013

Od Natalie

Coraz bardziej myślałam że tu nie pasuje. Nawet mój brat oraz wszyscy inni mnie unikają. W końcu nie miałam wyboru i chciałam się od tego uwolnić na kilka dni. Napisałam list (TAK WILKI UMIEJĄ PISAĆ XD). A brzmiał on tak:
,,Droga Lily i Demonie!
To ja, Natalie. Może pamiętacie mnie... Od razu wam powiem o co mi chodzi. Chcę na parę dni opuścić tereny watahy oraz tego wszystkiego. Uważam że nie pasuję do was. Wy wszyscy jesteście... No, macie przyjaciół rodziny i w ogóle... A ja taka sama. Bez rodziny (prócz mojego brata którego nie obchodzę), przyjaciół, partnera... Po prostu odchodzę na parę tygodni by odpocząć. Przykro mi ale pewnie na was to nie zrobi wrażenia gdyż wy pewnie nie zwracacie na mnie uwagi.
Natalie. "

Podrzuciłam go pod jaskinię pary alfa, zapukałam w skałę i odbiegłam. Odbiegłam poza tereny watahy. Nikt mnie nie znajdzie. Być może tylko spokój. Chociaż i tak mam go na co dzień bo nikt się do mnie nie odzywa. Jakbym była czymś zarażona...
Żegnam... Na parę tygodni lub miesięcy.

<Lily lub Demon? Możecie dokończyć jak na list zareagowaliście..>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz