niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Lau CD. H Clarie

Nie wiedziałem co to jest, ale czułam że muszę bronić Clarie i szczeniaki to "Coś" wyglądało tak:
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100302161905/james-camerons-avatar/pl/images/thumb/d/dd/Slinger.jpg/250px-Slinger.jpg
Wskoczyłem na grzbiet tego ''czegoś''. A ''To'' przycisnęło mnie do skał. Czułem że się duszę, ale zrobiłem to co ćwiczyłem z Altonem. Położyłem łapy na skałę i plecami zacząłem napierać na ''Cośa", szybko się przekręciłem i wywołałem powietrzne tornado (dobrze mi to szło).
''Ono" Zaczęło wirować a ja rzuciłem ''Nim" do klifu. Po szybkiej diagnozie stwierdziłem że Podobne Coś do smoka nie żyje.
Poleciałem do Clarie i dzieci. Rany na Jej ciele nie wyglądały najlepiej.
Clarie przestała wywoływać tarczę i upadła.
-Clarie?
-Cio z Calie?-zapytało jedno ze szczeniąt
-Będzie dobrze ale musimy zabrać Ją do Eve.
Wziąłem partnerkę na grzbiet.
-Kochani wskakujcie!
Było mi troszkę ciężko ale dałem radę.
Wylądowałem przed jaskinią Nero.
-Nero?
-Lautos co ty tu robisz gdzie Cla...-zaczął ale zobaczył że jest na moim grzbiecie, szczeniaki zeskoczyły i rzuciły się na tatę.
-Ja zabiorę Clarie do Eve.
-Tak...Jeśli Clarie będzie się dobrze czuła to...-przerwałem mu:
-Jeśli będzie to możliwe weźmiemy je na wycieczkę.-krzyknąłem przez plecy i poleciałem do Eve.

<Eve?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz