poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Od Demona CD.H Dragona


Nie wiem co we mnie wstąpiło, chciałem walczyć z najlepszym przyjacielem!
-Stop! - krzyknąłem gdy miał zamiar rzucić we mnie kulą mroku.
-Boisz się?! - spytał sarkastycznym tonem
-Dragon! Dlaczego mamy walczyć?!
-Zacząłeś... Sprawdzimy kto jest silniejszy.
-Ale ja nie chce...
-Co?!
Nagle coś mnie uderzyło w głowę, nie wiem co się stało... Ale miałem chęć zabić Dragona, tak jakby... był moim największym wrogiem...
Walczyliśmy dosyć długo, nagle zacząłem zmieniac postać... Nie wiem jak, wczesniej nigdy nie widziałem tej formy...
Byłem czerwono-czarny i ... Miałem koźle rogi a także skrzydła kruka! Czym ja byłem?! Coś mi mówiło " teraz masz szansę! Dasz radę! Zabij go " Zabić go?! Przyjaciela?! Nie!
Dragon rzucił się na mnie, ale coś go odepchnęło.
-Dragon... ?
-Jeszcze z Tobą nie skończyłem! - krzyknął i też zmienił formę.
-NIE CHCĘ WALCZYĆ! - ale mimo woli... Rzuciłem go kulą ognia i mroku... Jak!? Dragon chyba nie żył, nagle coś ze mnie wyszło.
-Dobrze się spisałeś... Demonie.
-Kim jesteś?! - warknąłem, a moja forma zniknęła - Ty to zrobiłeś?!
-No chyba tak!
Podbiegłem do Dragona, On się obudził, a wilk warczał.
-Dlaczego?!
-Dragon?
-Kto to był?
-Nie wiem...
Nagle forma znów się pojawiła, stałem jak wryty.
-Dragon... Czy to...?


Jak zmieniłem formę:

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2011/361/e/a/ea5203068ef1790c0af2fe464cfe594e-d4kel89.png


Wilk który ze mnie wyszedł:
http://i45.tinypic.com/1iluyt.png


Dragon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz