poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Od Lautos CD. H Clarie.


Bawiliśmy się świetnie Clarie była pełną życie wilczycą uroku, również jej nie brakowało...
Wiesz nigdy nie sądziłem że ktoś mnie polubi...-
Ale czemu?-
Przez to że BYŁEM szaleńczo zakochany w Lily.-
Podkreśliłeś słowo byłem.-
Owszem teraz moim upodobaniem...-nie dokończyłem
Jest?-
Może to Ci się nie spodoba ale to Ty...-powiedziałem nie śmiało
Na serio?-
Nom...-
Ty jesteś bardzo fajny!-
Na prawdę tak uważasz?-
Yhym-
Cieszę się że to słyszę w końcu ktoś mnie lubi!-
To...Pójdziemy gdzieś?-
Dobrze a gdzie?-
No ty decyduj.-
Dobra choć.-
I poszliśmy nad ten wodospadzik w watasze:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSf1PY733BkK516eQvVG682enz9Ehk6cwjSGf8YkLZdc5uZzuA

Lubię to miejsce.-przyznałem kiedy doszliśmy
Clarie za kruczało w brzuchu.
Głodna?-
Tak trochę...-
Nie wiem co lubisz więc co byś zjadła?-

<Clarie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz