wtorek, 23 kwietnia 2013

Od Dragona

Jak wam poszedł weekend?

Bo u mnie fatalnie.

Dlaczego?

Od wtorku nie byłem w szkole z powodu grypy żełodkowo jelitowej i właśnie we wtorek przegapiłem basen .

Ale chociaż też dobrze że nie poszedłem do szkoły .

We wtorek 40 stopni gorączki to nie poszedłem i przez weekend musiałem wszystko nad robić.

A więc dzisiaj chcem wam zrobić zabawę!

Loteria:

Chodzi o to że piszesz do mnie do daria127 i kupujesz jeden los na dzień i każdy kto mi wyśle ja napisze do Lily ona to doda i ja główkuje kto wygrywa może padnie na numer 3 i wygra to: Dwie rzeczy z CR Zwój plutona i Fortune Krezusa dodatek: link do boskiego konia Apeliotesa i wybranie postaci na 10 dni (w watasze).

Jeśli was to ciekawi piszcie!

Losy:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKXmcDtuMl-xH7r8asVMlbwDB7fyrzyaiFkrgyoU7RnbDZtXvAe__wEtU1o_N1ME9qWAwWfq6TPBRrOSfORIf1nhlFbMZwUc5hYCcsnm7ZlVWxdK-DfL20RwzSHASabho99JKMs1V8bRc/s320/losy+2.JPG

Zapisani i ile losów mają:





I to narazie wszystko pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz