czwartek, 18 kwietnia 2013

Od Dragona historii Demona

Gdy z Demona wyszedł wilk powiedział.
-Ja być Andren Mor.
Powiedział warcząc był groźny uderzył mnie chociaż byłem w super formie on był za silny ale nie pomyślał nad mocą której nikt inny nie opanował.
-Dejas Kentrol!
Teleportowałem się na góre.
-Dragon WereMons!
I weszłem w inną formę byłem cały pokryty diamentami nikt i nigdy nie pokonał takiego wilka w posarzeniu diamentu.
-I co powiesz teraz....
Powiedziałem on zawarczał i rzucił we mnie kulą śmierci a ja mówię.
-Phi.....
I odbiłem se ją leko łapą on zionął ogniem ja się osłoniłem i powiedziałęm.
-Moja kolej.
I rzuciłem Diamentowymi piorunami w niego i wilka przygniotło do skały i jednakże zniknął.

Ja jako diamentowy.

http://fc04.deviantart.net/fs41/i/2009/022/2/6/Water__Freeze_til_i_shatter_by_WovenLife.jpg

Demon dokończ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz