środa, 10 kwietnia 2013

Od Dragona histori Claire

Gdy siedziałem na skale usłyszałem trzask był dość daleko ale mam wysunięty słuch i poszedłem sprawdzić co to szłem kilka kilometrów w las aż zobaczyłem jaskinie i szczekanie.
-Co tam i kto tam jest?
Poszedłem sprawdzić i zobaczyłem szczeniaki przywiązane i wilka przy nieprzytomnej Claire.
-A ty to kto?
Spytał wściekły wilk ja odpowiedziałem.
-Emmm a ty?
Spytałem.
-Grenej!
I biegł we mnie.
-hm.
I go uderzyłem łapą i poleciał w skałe.
-Tylko na tyle cię stać?
Spytałem a on był wściekły i zionął ogniem.
-Dejas Kentrol!
Krzyknąłem i teleportowałem się koło niego i uderzyłem a on był szybszy i rzucił w ziemie aż była dziura.
-Hehe.
Zaśmiał się a nagle w dziurze poszedł piorun a on się spytał.
-Co jest??
Spytał a ja wyszedłem z dziury i powiedziałem.
-Pamiętaj nazywam się Dragon Monster!
I zmieniłem forme.
-Hmm masz na imię Dragon imponujące.
-Hm... Dejas Kentrol!
I go pobiłem i zawiązałem i nie mógł się ruszyć odwiązałem szczeniaki i Claire oprzytomniała



Wilk
http://img143.imageshack.us/img143/7697/e1489ecd19b3da045ce0546mu4.jpg


Claire dokończ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz