sobota, 5 października 2013

Od Dragona CD. Demona

Patrzyliśmy na wrogów. Dyszałem ciężko, myślałem jak się wkurzyć by pokonać wrogów. Szpon zionął ogniem we mnie ale odskoczyłem.
-To na tyle cię stać?
Z moich oczu strzelił laser.
-To teraz ja!
Demon uderzył Leę łańcuchem i poleciała na drzewa. Lea była nieprzytomna.
-Heh... nuda teraz moja kolej na kradzież mocy.
I nagle taki zielony pył wpadł w Szpona i zmienił się w niego.

http://fc02.deviantart.net/fs51/f/2009/277/1/b/Godzilla_Neo___BAGAN_by_KaijuSamurai.jpg

-Hahahahah! i teraz mnie nikt nie pokona!
Krzyczał. zionąłem ogniem ale nic mu nie zrobiło.
-Heh nadal nuda!
Demon go bił łańcuchami ale on tego szybko unikał. Nagle on szybkością światła podszedł do mnie i wbił mi miecz w klatkę piersiową. Myślałem że umarłem ale coś dziwnego wyszło.

http://fc01.deviantart.net/fs51/f/2009/278/e/7/Godzilla_Neo___SUPER_GODZILLA_by_KaijuSamurai.jpg


-To... to Hyper Godzilla.

Potężna była jak Szpon.I nagle znowu żyłem.



Demon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz